Myshet
Hallo! welkom op Myshet.

Dit is bedoeld voor Marryclub leden. Ben je lid? klik dan op registreren om een account te maken. (LET OP: De naam van je account is de naam van je shet, dit kan je later wel veranderen.)

Ben je lid en heb je al een account? Klik dan op inloggen.


Ben je geen Marryclub lid? Dan is deze site niet voor jou bedoeld. En vraag ik je om hier weg tegaan.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myshet
Hallo! welkom op Myshet.

Dit is bedoeld voor Marryclub leden. Ben je lid? klik dan op registreren om een account te maken. (LET OP: De naam van je account is de naam van je shet, dit kan je later wel veranderen.)

Ben je lid en heb je al een account? Klik dan op inloggen.


Ben je geen Marryclub lid? Dan is deze site niet voor jou bedoeld. En vraag ik je om hier weg tegaan.
Myshet
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The beginning of darkness...

Ga naar beneden

The beginning of darkness... Empty The beginning of darkness...

Bericht  Nonnie do aug 09, 2012 5:29 am

ik loop.. en loop... ik zie een vagen schaduw voor me... het loopt, en komt langzaam dichterbij.. ik kan niet zien wat het is... dat komt door de mist die er elke ochtend en avond is...als hij voetje voor voetje, dichterbij komt, besef ik steeds een beetje meer... dat het een....een... 'BEER IS!!!' ik spande mijn spieren, spring opzij en ren zo hard als ik kan het bos is.. maar het was te laat...laat ... laat... laat... ik kneep mijn ogen dicht voor nog meer concentratie, maar niks hielp.. de beer, was sneller.. hij pakten me, zette zijn schrepen klauwen in mij, en rende dieper het bos is..in de richting van het ravijn... ik was hopeloos... ik kon niks doen. ik zag de druppels bloed op de grond vallen... ik voelde niks meer, alleen de pijn... 5 minuten later waren we bij het ravijn... hij gooide me op de grond, net, op het randje... ik wou opstaan, of luidt hinniken, maar ik had geen kracht... 'h-hiii' hinikten ik nog, maar dat maakten niks uit... was cyclone hier maar... ik zag alles wazig worden... machtenloos sloot ik mij ogen...
Nonnie
Nonnie

Vrouw Aantal berichten : 156

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum